Τα to-go βιβλία μου.

Hey there,

Ακόμα δεν έχω ιδέα πώς να χαιρετάω.

Λοιπόν αγαπημένοι, ένα βιβλίο-μπλογκ δε θα μπορούσε να είναι ολοκληρωμένο χωρίς τα αγαπημένα βιβλία του συντάκτη, so here we are.

Γενικά το είδος των βιβλίων που μου αρέσουν δεν είναι ένα. Συνήθως, προτιμώ να διαβάζω βιβλία από Έλληνες συγγραφείς αν και το τελευταίο διάστημα επενδύω στην ευρωπαϊκή λογοτεχνία, κυρίως για να ξεφύγω από το δίπολο “Αγγλία-Αμερική”. Επίσης, γενικά μ’ αρέσει να διαβάζω βιβλία που εκδόθηκαν παλιότερα και το καλοκαίρι έκανα μια φιλότιμη προσπάθεια να διαβάσω κλασσικά βιβλία (κυρίως αγγλικά βέβαια). Επίσης λατρεύω τα διηγήματα, είναι τα βιβλία που διαβάζω γρηγόροτερα απ’ όλα, όπως αγαπώ και την ποίηση, αλλά γι’ αυτό θα μιλήσω σε ένα διαφορετικό ποστ. Let’s get started.

(Εδώ να πω πως η σειρά που παρουσιάζονται τα βιβλία είναι αρκετά τυχαία)

  1. Το πορτρέτο του Ντόριαν Γκρέι, Όσκαρ Γουάιλντ. Αυτό το βιβλίο μπαίνει πρώτο, γιατί είναι από τα λίγα βιβλία που έχω διαβάσει περισσότερες από τρεις φορές. Ίσως φταίει η έκδοση που το έχω (είναι pocket), αλλά όταν δεν έχω τι να διαβάσω, πάντα, πάντα είναι η πρώτη μου επιλογή. Θα μπορούσα να μιλάω για ώρες.
  2. Χάρι Πότερ (όλα, εννοείται), Τζ. Κ. Ρόουλινγκ. Εεεεε εντάξει δεν θα πω πολλά. Όλη μου η παιδική ηλικία. Το μεγαλύτερο μέρος της εφηβικής μου ηλικίας. Η πιο πρόσφατη εξεταστική μου. Η μισή μου ζωή έχει σημαδευτεί από αυτά τα βιβλία. Έχω ερωτευτεί χαρακτήρες, έχω ταυτιστεί, έχω παθιαστεί και έχω κλάψει. (Εδώ να πω ότι το τεστ του Pottermore με βγάζει Slytherin αλλά εγώ νιώθω και λίίίγο Ravenclaw)
  3. Νυχτερίδες, Λένα Κιτσοπούλου. Η αλήθεια είναι πως δεν μπορώ να ξεχωρίσω ποιο βιβλίο της μου αρέσει περισσότερο, γι’ αυτό βάζω τις Νυχτερίδες που ήταν το βιβλίο της που είχα διαβάσει πρώτο. Διηγήματα. Διηγήματα που ουσιαστικά περιγράφουν ανθρώπους σε καταστάσεις που τους φέρνουν στα όρια τους. Το βλέπω στα bazaar των βιβλίων. ΑΠΛΑ ΠΑΡΤΕ ΤΟ.
  4. Carol (The price of salt), Πατρίσια Χάισμιθ. Ένας τέρμα απαγορευμένος έρωτας στη Νέα Υόρκη των fifties. Enough said.
  5. Μικρά Αγγλία, Ιωάννα Καρυστιάνη. Καταρχάς διαδραματίζεται σε νησί. Λατρεύω τα νησιά, λατρεύω την ζωή στα νησιά. Κατά δεύτερον, η γραφή της Καρυστιάνη είναι ό,τι πιο ποιητικό έχω βρει σε πεζό λόγο. Τρίτον, δύο αδερφές είναι ερωτευμένες με τον ίδιο (υπέροχο) άντρα.

Αυτά πάνω κάτω. Ίσως αυτά είναι τα βιβλία που μου φαίνεται πιο εύκολο να διαβάσω περισσότερες φορές. Αν τύχει και διαβάσετε/έχετε διαβάσει κάποιο από αυτά, θα χαρώ πολύ πολύ πολύ να μου αφήσετε ένα κόμμεντ για να τα πούμε λιγάκι.

Ε.

8 Comments

  1. Γεια σου Εβελίνα… Διάβασα πολύ πρόσφατα τη Μικρά Αγγλία και μπορώ να πω πως πραγματικά η πρόταση που έγραψες “Η γραφή της Καρυστιάνη είναι ότι πιο ποιητικό έχω διαβάσει σε πεζό λόγο” αντιπροσωπεύει πλήρως το αίσθημα μου γι’αυτό το βιβλίο… Σκαμπανέβασμα στο συναίσθημα και μια διάχυτη μελαγχολία παντού.. Όσα βιβλία κι αν διαβάσεις, η Μικρά Αγγλία θα’ναι πάντα κάτι πολύ ιδιαίτερο… καλή αρχή στο blog!! 🙂

    Liked by 1 person

    1. Ευχαριστώ πολύ! Ναι κι εμένα μου βγάζει ακριβώς αυτό το συναίσθημα!

      Like

  2. bookitocat says:

    Εμένα τα to-go βιβλία μου είναι: η τριλογία Ruby Red, Sapphire Blue, Emerald Green
    Και ο μικρός πρίγκιπας!
    Τα έχω διαβάσει τόσες φορές όλα αυτά! 0.0

    Liked by 1 person

    1. Πωπώ, την τριλογία θυμάμαι ότι μου την είχες προτείνει και στο instagram και ακόμα δεν την έχω διαβάσει (hides in corner). Όσο για τον Μικρό Πρίγκηπα, εντάξει, ό,τι και να πω δεν μπορεί να περιγράψει το δέσιμο που είχα μ’ αυτό το βιβλίο, ειδικά μικρότερη. Καλά που μου το θύμισες να το ξαναδιαβάσω.

      Liked by 1 person

      1. bookitocat says:

        Είναι ότι καλύτερο υπάρχει!

        Liked by 1 person

  3. Magdass says:

    Το πορτρετο του Ντοριαν Γκρει ειναι απο τα βιβλια που μεγαλωνουν μεσα σου και τα κουβαλας, μπορω να πω πως το αγαπω!

    Liked by 1 person

    1. συμφωνώ τόσο πολυ!

      Like

Leave a Comment